Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Glad, lycklig...

Av Nina - 4 juli 2011 22:30

...livet leker *jippiii*

Då skall jag berätta en sak för dig, ifall att du inte visste, glá får man inte vá, för då är man falsk! Idioter, på ren å skär svenska. Ursäkta mitt ovårdade språk, men vad har folk för fel egentligen?

Men mår man dåligt eller det går dåligt för en ann, ja då sprider man glädje skadeglädje & hyenorna mår genast bättre å får vatten på kvarnen å så är skitsnacket igång värre än någonsin. Har du hört..........hahahaha.......

Det som fascinerar skrämmer mig, det är, hur kommer det sig att det är lögnen som är sanningen? När ni talar om trollet, då är det väl för hundan trollet som är sanningen!

Oftast är det dem som inte känner trollet som är dem värsta...

...hyenorna. Ooootroligt att dem kan & vet så mycket mer om trollet än vad trollet vet om sig själv.......

Men själv är jag go å glá kexchoklá, hurraaaaaaaaaaa  Animering: Vicke

 
 
lillis

lillis

5 juli 2011 06:33

God morgon min vän!
Vad skoj att du är glad och lycklig.
Så sant som du skriver i inlägget att hyenor finns det många i vårt samhälle, och svenska avundsjukan är som den är.
Förbli glad och lycklig
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Fenixmona

Fenixmona

5 juli 2011 06:57

Där slog du huvudet på spiken igen! Det är allt märkligt det där, hur mycket folk tycks veta om andra...som de ofta inte har en aning om själva!!
Tusen tack för att du röstar på min bild! Jag kan bara fortsätta att tjata och bombardera mina vänner...kram på dig!

http://fenixmonasliv.blogspot.com

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

5 juli 2011 07:03

Klart det är roligare när det går åt helvete för en, har rensat bort så mycket folk ur mitt liv så det kan du inte tro.
Sitter ibland och undrar om man avlat bort vanligt folkvett, empati och förmågan att vara vän;-))))troligen är det så.
Ha en bra dag/KRAMEN

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Stattnskan

Stattnskan

5 juli 2011 07:39

Det bästa vi kan göra mot skitsnack och skadeglädje är att inte låta det påverka oss. På så sätt "matar och föder" vi inte skitsnacket och det rinner så småningom ut i sanden. Det är vi själva som sitter inne med sanningen och det ska vi känna oss trygga med. Stackars satar som måste frossa i andras liv och leverne för att orka leva själv!
Kram och gomorron :-D

http://stattinskan.blogspot.com

 
Ingen bild

Annéli/Lotus

5 juli 2011 08:20

Härligt att höra att du är glad, men det är du alltid när man pratar med dig du sprider glädje bland oss alla som tycker så mycket om dig. Du är verkligen en go människa och såna finns inte många av. Men det har jag sagt tidigare och du har gett så mycket inspiration i Lotus o mitt liv.
Så försvinn aldrig ur vårt liv.

Kramizar till goaste lilla du o din lillprins..

 
Nettan

Nettan

5 juli 2011 09:25

Visst är det härligt att vara glad !

Ha en fortsatt underbar sommar !

Jättekram !

http://hasselby.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

5 juli 2011 10:26

Jag fattar... sån´a där sorterar man bort och för det mesta går det rätt illa för hyenorna. (Så synd)
Kraaaaam!!

http://www.blondiethehex.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

5 juli 2011 10:41

jäkla hyenor liksom, vad är det för fel på sådana människor egentligen alltså
Sv: min kamera: Lumix HD AVCHD Lite och så står der Panasonic DMC-TZ10 på den också, den är ganska ny så jag håller fortfarande på och lär mig :)
en go'er dag till dig vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
wiper

wiper

5 juli 2011 12:50

Tur att det finns såna som dig så man står ut med allt elände. Jag själv avskyr dumhet och falskhet och håller mig borta numera från såna personer. Jag umgås bara med folk jag känner att det stämmer med och har roligt tillsammans med. Har råkat på både missunsamhet och elakhet så många gånger i livet. Snällhet är underskattat. Det går inte att ändra på såna om dom inte vill så jag håller mig på låååååååååååångt avstånd ;)

Kul skrivet och rolig animering från Vicke.

Du är toppen
Ha en fin dag vännen

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
KAT

KAT

5 juli 2011 15:13

Ja "man" slutar aldrig förvånas!! Men huvudsaken är att "man" har kul och trevligt och inga sk. vänner som snackar skit bakom ens rygg! Jag är sååå glad att få vara din vän....Livet blir sååå mycket roligare då

Kram kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
charlotte

charlotte

5 juli 2011 16:06

tror du kan hjälpa mig.

som när han kör dragkamp.. fick rådet av en annan hundägare att sluta köra dragkamp o det var då problemen började med bitningen. har prövat med att säga till utan resultat o jag haar vridit om nackskinnet på honom oxåmen det har inte hjälpt. vad ska jag göra o vad beror det på. är vi för inkonsekventa så han försöker ta över? han blev exakt likadan idag av glädje när jag kom o hämtade honom hos mamma efter att jag lämnat honom där en timma. försöker sätta honom i "ryggsäck" men jag gör fel för han kan bita mig även när han sitter så men vi ska gå valpkurs den 16 juli

http://kloppan.wordpress.com

 
Sussi

Sussi

5 juli 2011 20:23

Härligt!! Skit i andra och var glad bara. Vissa mår tydligen bättre av att såra och tracka andra. Men jag är helt övertygad om att dom människorna inte är lyckliga människor..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards