Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Operation...

Av Nina - 19 april 2011 04:00

...har stått på schemat idag & genomfördes på DS.

Har haft en knöl i pannan under många år. Kommer ni ihåg när den däringa knasiga läkaren som menade på att vi är våra egna doktorer. Den gången så bestämde jag -Då fixar du en remiss, för den här skall bort & det blev som jag ville. Nu, en knöl mindre, fyra stygn rikare & ytterligare ett ärr i nyllet  

Mr Prinz befann sig hemma hos min kompis Ninni & hennes två labbeflickor & det hade gått sååå bra Bilden ovan är tagen hemma & grabben har en förmåga att hitta de mest krångligaste prången som finns, ju krångligare desto bättre.

     

 
 
Ingen bild

Fenixmona

19 april 2011 05:16

Godmorgon! Jobbigt med knölar, var de än befinner sig! Gott att du fick tagit bort den! Kramiz

 
lillis

lillis

19 april 2011 06:56

Vad skönt att du fick bort knölen.
Vilka platser han hittar din lilla Prinz, våra djur kan verkligen slappa och ha dt skönt
En bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Stattinskan

Stattinskan

19 april 2011 07:04

Men det var ju tur att det var en sån där "knöl" som går att operera bort. Jag har stött på många "knölar" (till människor) som inte är opererbara ;-D

http://stattinskan.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

19 april 2011 07:44

Bra där, de ska bort !!

Skönt att Totte har kompisar han kan vara hos, när matte är ute på egen hand.

Kramen på Er
Lena å Märta

Nina

19 april 2011 21:44

Japp nu är knölen borta & finns inte mer =)
Tott har två riktigt snygga brudar som han uppvaktar flitigt! Han tror på största allvar att han ska göra bäbisar liten som han är *asg*

Kramar till dig o fina Märta

 
KAT

KAT

19 april 2011 09:30

Det var en rolig historia du berättade om besöket:=)

Nu blev du äntligen av med den där knölen, skönt!
Totte kommer fasta bakom alla konstiga saker för han växer ju så det knakar....

Kram kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Mia, Bella & Puma

Mia, Bella & Puma

19 april 2011 10:30

Ha en fortsatt bra dag i det härliga vädret, kram

http://www.wahlstrom.dinstudio.se

 
Sarah

Sarah

19 april 2011 10:34

Aj oj,vad skönt att du fick ta bort knölen! ÄR väl klart,ju mest krångligt och trångt så är det ju som skönast att sova ;)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

19 april 2011 11:03

Klart man ska ha ärr, vem vill se ut som en barnrumpa i nyllet;-)Jag vårdar mina ömt alla har dom ju sin historia dom flesta av ren klumpighet tyvärr Haha.
Valpar och sova jaja sött är det i alla fall.
Ha en bra dag/KRAMEN

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Lindha

Lindha

19 april 2011 11:24

Jasså nu är du ärrad igen :)
Haha passa Totte där, han verkar ha någon förkärlek för att leka kurragömma :D
Men otroligt sööööt!

Kraaaaaam!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
junitjej

junitjej

19 april 2011 11:45

Så skönt att knölen är borta!!

http://junitjejen.se

 
Ingen bild

Kajsa

19 april 2011 12:22

Jag är ju förstås tämligen säker på att det är hornen som växt av någon anledning...
Jag brukar känna efter på mig själv ibland.
Men vovven är ju bara för trevlig när han somnar inklämd varsomhelst.
Kraaam!!

Nina

19 april 2011 21:47

Är man en bitch så är man & efter som att jag tillhör den kategorin, så blir det horn därefter, såklart. Men jag tycker inte att dem behöver vara så synliga & valde därför att ta bort dem *asg* Nu ser jag ut som om jag är snäll och beskedlig "igen" (eller inte) hahahaha. Han klämmer in sig rejält vill jag lova!
Kraaaaaaam!!

 
wiper

wiper

19 april 2011 12:36

Vad härligt att du fått bort din knöl. Jag har en liten vårta i pannan som jag också skulle vilja ta bort men jag tror att dom tycker den är för liten. Den har börjat klia. Fick titta länge innan jag såg vad andra bilden föreställde ;)

Vilken häftig porslinselefant

Ha en jättefin och solig dag
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ama de casa

Ama de casa

19 april 2011 17:15

Lika bra att göra sig av med knölar!

Så söt han är :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Anzi

Anzi

19 april 2011 19:25

Kramar om dig syster yster, var inte lessen över ärr det kommer inte synas snart & det är det innersta som är vackert & det är stort hos dig & skiner varmt det kan inga ärr i världen dölja !!

Lill killen är bedårande underbar, härlig läsning om era bravader så här långt .... ( pillar lite på hemis )

Varma kramar
gänget i skogen

http://www.rottweilerk9team.se

Nina

19 april 2011 21:41

Gulliga fina Anzi! Ett litet ärr här eller där, det bevisar att man lever =) Å en ärrad quinna som jag har mycket historia i nyllet *asg* Även insidan har sina sår, men det är ändå den som räknas, det är där hjärtat å känslorna är :)
Visst är han en goding min lille Prinz! Oooo vad nyfiken jag är nu på din hemlis :D :D
Kramar om dig å din fina flock vännen!!

 
Sussi

Sussi

19 april 2011 19:28

Skönt att bli av med knölen i huvudet. Jag har tagit bort lite fläckar och sånt. En som jag tog bort var en utbuktad på sidan av ögat men den jäkleln kom tillbaka :(
Nu funderar jag på att gå tillbaka och få den borttagen igen fast djupare den här gången..

haha så fantastiskt söt han är. Klart det ska vara lite omständigt. Man sover ju skönast så ;)

Sv. Du är hjärtligt välkommen hit och shoppa lite ;)
Annars så finns den säkert att köpa i Önskabutiken eller nåt sånt..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
junitjej

junitjej

19 april 2011 22:01

Svar: Visst är Haciko en vacker film! En hund är verkligen en människas allra bästa vän. En sådan trogen vän det är.

http://junitjejen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 april 2011 17:31

ser otäckt ut men vad bra att den är borta nu
vad söt prinzen är som knör sig in och lägger sig och sover i trånga utrymmen, jag har också sådana där elefanter, dock inte i den där fina blå färgen som du har
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

Nina

21 april 2011 18:30

Lika bra att operera bort hornen i pannan, jag skrämmer ju småbarnen *asg* Den lille fisen är allt en filur som skall klura in sig i små prång :) Han sover som en stock där bakom. Vad skoj, det är inte bara jag som har elefanter :D :D
BamseKramarna till dig vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards