Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Mycket som händer...

Av Nina - 22 januari 2011 00:00

...i helgen. Om några timmar skall jag var i Nyköping på en föreläsning med Curt Blixt om hundens mentalitet. Det skall bli oerhört intressant!     

 
 
Anzi

Anzi

22 januari 2011 00:58

Nyköping ...20 min från mig =)
hoppas föreläsningaen är allt du hoppats på och mer !!!! Kör försiktigt ner det är riktigt halt som attan här nere !!

kramisss från skogen

http://www.rottweilerk9team.se

Nina

22 januari 2011 22:00

Men vá tusan, det visste jag inte! Shit du har ju flyttat juh. Det borde jag fan fan fan, dig skulle jag ju ha kunnat åkt förbi å träffat, världens bästa Anzi, shit fan helvete jävlar! Ursäkta mitt grymt ovårdade vokabulär, men jag kan inte bättre :( Hoppas du förlåter mig vännen?!
Kramar om massningen!!

 
Stattinskan

Stattinskan

22 januari 2011 02:28

jA, DÅ ÄR DET VÄL BÄST ATT MAN TASSAR OMKRING HÄR I ULLTOFFLORNA (SKITSHIFTTANGENT!!! ;-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
Stattinskan

Stattinskan

22 januari 2011 02:31

Först hakade sig shifttangenten och sedan flög kommentaren iväg så där hipp som happ :-)
Skulle skriva att jag tassade med ulltofflorna eftersom du ska upp tidigt och vara koncentrerad hela dagen :-)
Ha det jättetrevligt!

http://metrobloggen.se/stattin

 
Ingen bild

Lena

22 januari 2011 07:17

Kul hoppas föreläsningen är bra, å du får träffa Sara..Myyyys.

Kör försiktigt vännen.
Kramen
Lena

Nina

22 januari 2011 21:57

Föreläsningen var bra & samtidigt lite otäck när man får se statistiken på våra djur, vart är vi på väg?! Jag fick träffa gooooe Sara =) + att jag fick träffa Saajaa oxå, så himla skoj!!
Jag körde jätte försiktigt =D

Kramar om!

 
lillis

lillis

22 januari 2011 07:37

Kör försiktigt. Hoppas att föreläsningen är bra
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

22 januari 2011 07:46

då hoppas jag att du blir nöjd med föreläsningen och att du får en trevlig helg

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

22 januari 2011 08:21

Ja det låter ju intressant, att läsa hund är ju inte så lätt alla ggr inte andras i alla fall.
Ha en härlig lördag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

22 januari 2011 10:00

Det låter jättespännande. Vi var ofta i Nyköping när vi bodde i Katrineholm. Rolig bild ;)

Hoppas du får det toppen
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kajsa

Kajsa

22 januari 2011 10:03

Prima sätt att använda en lördag!
Kraaam

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Ama de casa

Ama de casa

22 januari 2011 10:26

Låter mycket intressant! Ha det så trevligt :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Lindha

Lindha

22 januari 2011 10:28

Spännande, det är ju verkligen mitt favoritämne inom hund :)
Hoppas Blixten har ngt bra att komma med!
Kraaaaam

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

karinal

22 januari 2011 15:46

Det kan jag tänka mig finns alltid något nyttigt att lära sig.Har själv 2 vovvar så ja jag vet att man lär sig alltid något anntingen genom att läsa eller gå kurser =) krma ha en underbar helg gumman ;) sköt om dig& familjen

http://familjblogg.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2011 20:53

jätteintressant! berätta gärna
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2011 22:02

Sv: bra att de tar upp sådana saker när det gäller olika raser, jag tror alldeles bestämt att det behövs, vad vill vi med hundaveln, jag ska försöka att inte ramla något mer, är faktiskt rädd för det nu
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Nina

22 januari 2011 23:16

Det var som sagt oerhört intressant =) Håll dig nu på fötterna, det är verkligen super halt utan. Jag hade inte klarat mig en meter utan mina Icebug's.

Krya på dig kramar =D

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

22 januari 2011 22:19

låter som en väldigt intressant föreläsning, jag har hittat stället genom Brittis där man kan köpa halsband med rottisar på som jag hade förut, det heter nebledog.se finn inte med på eras hemsida men man kan ringa o beställa kommer inte ihåg om du var intresserad.

Kramizen till bästaste lilla du..

Nina

22 januari 2011 23:13

Det var en jätte intressant föreläsning =) Varför hängde du inte på?! Aaaa det är där ifrån du har köpt det fina halsbanden =D Tack!

Kramar om dig o fina Plutt =D

 
Anzi

Anzi

22 januari 2011 23:36

Äsrch det är väl ingen fara & inget att förlåta finns syster yster =) det kommer tid att ses oxså =)
Hoppas föreläsningen var så bra som du hoppades & att det gick okey att köra för dig =)

Många kramar till goaste bruttan i stan ;)

http://www.rottweilerk9team.se

 
Glimz -> Anzi

Glimz -> Anzi

22 januari 2011 23:40

För mig är det katastrof vännen! När jag ändå fanns på den sidan av stan så hade jag ju kunnat svänga förbi, det hade varit så skoj =)
Föreläsningen var riktigt bra. Skrämmande att se vart aveln håller på att barka hän, ingen rolig syn!
Kramar om den fina flocken som bor ute i bushen =D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

22 januari 2011 23:45

nej då nej då ingen katastof =)!!!!!!!!!!
Det kommer tid att ses ska du se ....

Aveln är på väg till en riktigt skrämande plats, bla många valpfabriker finns det =( dom som drabbas våra vovvar....

Varmaste av kramelijamizar
Anzi i burschen ;)

http://www.rottweilerk9team.se

 
Glimz -> Anzi

Glimz -> Anzi

22 januari 2011 23:56

Klart vi kommer att ses =)

Tyvärr är det inte bara våra hundar som kommer att drabbas. Utan det kommer bli alla dem som vill köpa Rottis, om inte en förändring sker. Detta är vad jag tror, inte mycket att hänga i julgranen kanske. Danmark har redan tagit beslutet.

Kramar om hela flocken som bor in Dá Forest =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sailaway

Sailaway

23 januari 2011 10:44

Spännande! Hoppas den var bra!?
Ps. Du har nåt inne hos mig..
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Nina

23 januari 2011 11:20

Den var gör bra, lite skrämmande bara. Hoppas uppfödarna förstår sitt ansvar!
Ja, jag såg det =) Skall svara på det nu.
Kramen

 
Ingen bild

Anneli o Lotus

23 januari 2011 19:15

Hade ingen aning om denna föreläsning, annar hade jag nog åkt med, var hittar du allt intressant.

Kramizen till gulliga dig o din tösabit

Nina

23 januari 2011 21:08

Men varför sa du inget då? Det var ju bara att hänga på juh =) Nätet berättar massor & vänner som är gulliga å förmedlar & sen skriver jag ut det på min blogg =D Är inte så hemlig av mig ;) Det är bra att dela med sig. Kanske är det nån mer som är intresserad.

Kramizen till dig å din fina Plutt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards