Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Stockholms Hundmässa 2010...

Av Nina - 18 december 2010 16:43

  

Där har jag tillbringat dagen + att jag har fått träffa på goe SaaJaa, som jag inte sett på sååå länge. Sen blev det oxå kramkalas med: Anki, Lena (& hennes dotter), Jocke, Malin, Lotta, Kat, Anneli, Laila (& hennes dotter), Anna & Lindha. Det är så himla mysigt att träffa på så många goa människor! Sen så hamnade jag visst i shopping mode, jag som inte skulla ha nåt!  

Det blev visst en hundbädd, en sån där vikbar sak från Dog Access

På väg mot utgången kände jag stolt över mig själv över att jag inte köpte något mer. Men vad hittade jag då, om inte boken; Bra Relation av Kenth Svartberg *gah* Nå, den slank visst ner i kassen    

Men jag förstår inte, hur hamnade denna bok i kassen? Kanske var det så, köp en så får du två??? Nähä, den luringen gick inte. Japp, det blev en bok till, kunde inte hålla tassarna ifrån den.  

Och här kommer nästa års måste ha väst, kommer ifrån Paw of Sweden Det var den absolut häftigaste av dem alla. Tänk dig, du behöver inte ha någon klädes väst på dig. Du hänger bara på dig denna, nästan som ett hängslestuk, så otroligt praktisk & med en super bauta ficka bak!! Nå, den väckte mitt ha begär ivf    

Det blev visste en påse brända mandlar också, jädrans vad gott det är!!

 
 
Ingen bild

Lena

18 december 2010 17:10

Kul att ses idag, och alla andra goa vänner..
Nu e vi trötta, jag ska nog kolla lite på insidan av ögonlocken en stund.

Stora kramen
Lena å Märta

 
Glimz -> Lena

Glimz -> Lena

18 december 2010 17:16

Du det är en till som är trött. Skall göra som du, spana insidan på ögonlocken :) Härligt att bara få träffas så där!
BamzeKramizen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sailaway

Sailaway

18 december 2010 17:56

Vad kul!
Låter som en härlig dag :)
Ha en fin lördagskväll
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
Magda

Magda

18 december 2010 17:59

Verkar ha varit en bra dag;-)
Kontaktkontraktet fick jag låna & kika i när jag fick River:-)

Ha en bra 4de advent!

Kramizar

http://quincygardensflora.bloggagratis.se

 
Glimz -> Sailaway

Glimz -> Sailaway

18 december 2010 20:13

Det var verkligen super kul. En mysig dag i hundens tecken :) En gooo kväller
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Magda

Glimz -> Magda

18 december 2010 20:20

Det var en super dag! Jag har den första boken också å var så nyfiken på den andra boken :)
En underbar fjärde advent1
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

18 december 2010 23:08

Det finns alltid saker på sådana där mässor som man inte visste att man behövde förrän man ser dem. Handla handla :)
Kramkramkram!!

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Glimz -> Kajsa

Glimz -> Kajsa

18 december 2010 23:28

Varför är det på detta viset?! Det kommer alltid in saker i mitt liv som jag inte ens visste existerade & som helt plötsligt blir så påtagliga & viktiga, att jag bara MÅSTE ha dem. Jag diggar inte riktigt den känslan *sur*
KramKramKram!!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

19 december 2010 06:45

Du verkar att haft en superdag och lite saker fick du ju även med dig hem
En bra 4:e advent vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lindha

Lindha

19 december 2010 09:49

Det är i rottisringen ALLT händer, haha!
Kul att ses även igår, och tack för en trevlig biokväll i fredags :)))

En himla go 4e advent till dig vännen!
Kraaaaaam

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz->Lillis

Glimz->Lillis

19 december 2010 09:50

Ja det blev en super dag & saker även fast jag inte behövde några *s* En underbar fjärde advent önskar jag dig vännen :)
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Lindha

Glimz -> Lindha

19 december 2010 09:53

Visst är det så *asg* Det är ett jädrans liv å kuckulurum hehe. Underbart att få träffa dig igen! Biokvällen var så himlans trevlig, det tycker jag att vi gör om (om du vill så klart). En underbar fjärde advent till dig vännen!
Kraaaaaaaaam!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

19 december 2010 10:19

Vad kul att du varit på hundmässa. Det var säkert givande. Hundbädden är inte så dumt. Dom sände lite från tv och nu är det inte billigt att ha hund om man skall smycka dom som människor ;) Vad bra att du lyckades hålla ifrån att köpa för mycket. En bok om hundar är aldrig fel.

Ha en fin söndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Nina

19 december 2010 19:44

Det var jätte kul & givande. Hundbädden behövdes + att jag lyckades pruta på den också, det gjorde det hela mycket bättre. Ibland kan jag minsann hålla mig från att köpa upp hela stället :) Böcker är utbildande & alltid bra å ha (har jag fått för mig). En gooo söndag!
Kram :)

 
Ama de casa

Ama de casa

19 december 2010 11:07

Hoppsan! Shoppinggenen gav sig visst till känna där? :-)
Kul att träffa så många goa vänner :-)

http://amacasa.wordpress.com

Nina

19 december 2010 19:46

Japp det är verkligen ett big hoppsan. Det bästa av allt, jag köpte inte så mycket, om nu det är något tröst för mig.....Men alla vänner, dem är underbara :) En go 4a!

 
Sussi

Sussi

19 december 2010 12:04

Sthlms hundmässa var det många år sen vi var på sist. Lite synd. Det har liksom inte blivit av! Lite shopping mår man bara bra av ;)

Sv. Usch så trist att du inte kan äta våfflor längre. Tycker jättesynd om dig nu..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Nina

19 december 2010 19:49

Då är det nästan time att du åker dit, det är ju bus kul att knata runt där :) Å shopping mår man alltid bra av! Men denna gången gjorde jag inte av med så mycket pengar ;) Vem försöker jag lura egentligen?! En härlig 4a :D
Jädra våfflor, dem förföljer mig i sömnen, det är såååå gott!
Kramizen

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

19 december 2010 12:27

Vilken höjdardag, blev det ett djupt hål i plånboken tro men jag kan inte se något onödigt inte ens mandlarna;-)
Ha en skön fjärde advent;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

Nina

19 december 2010 19:51

En riktig höjdare! Nää, det blev inte så djupt hål i plånboken, tack och lov. Mandlarna var en riktig höjdare :) En underbar 4a till dig vännen!
KRAM!

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

19 december 2010 14:56

Kul o ses igår en väldans massa trevliga människor på samma ställe det är kul tycker jag, hittade lite till mi g o min plutt också alltid kul o kolla men inge fint halsband i år heller dom har nog gått upp i rök synd, ha en fin 4 advent.

Kramizen till gulliga dig!

Nina

19 december 2010 19:58

Det var så kul att få träffas utanför träningsplan :) Bra att du också hittade fina saker. Plutt blev nog jätte glad över alla fina presenter du kom hem med :) Jag har också kikat efter dem, borta kaputt they are no more :( Världens bästa 4a till dig vännen!
Kramar om dig & plutt massor :)

 
ansepanse

ansepanse

20 december 2010 18:26

jag har också en massa hundböcker hemma som jag gärna läser i

kramr

http://kinaguld.blogg.se

Nina

20 december 2010 20:08

I love hundböcker! :)

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards