Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Jag bjuder...

Av Nina - 15 oktober 2010 23:02

...på mig själv i dagens inlägg Egentligen borde jag inte berätta om hur korkad jag är, men äsch wått ö häck  Hänger med mina arbetskollegor ut på lunchen, skippar mitt gym å gör nåt roligare istället, äter gott på Thai buffén i InfraCity. Efter den fasionabla lunchen skall chauffören iväg till ElGiganten, som för övrigt är ett ställe som jag bara älskar att gå runt å förlusta mig i, jag vill ha alla gismos! Landar vid mobiltelefonerna, vill ha den, den å den, självklart vill jag ha den dyraste  Har varit länge vid den avdelningen å börjar kika efter mina kollegor, dem är borta!  Letar lite lojt efter dem & hamnar då på dator avdelningen, nu försvann jag verkligen in i dimman å drömmarnas värld! Fann min dröm dator iMac ProBook, vill HA! Virus fri dator som sköter om allt själv!  

Till det fasionabla priset av endast *host* 23,000:- Shit vad dyrt! Helt plötsligt kommer det ut ett ljud ur högtalarna. En kärlekslåt å jag sjunger lite tyst för mig själv -In looooove la la la laaa laaa laa for you, singing the song, in love lalala

laaaaa osv osv.... Tänker -Vad häftigt precis den låten har ju jag som ring signal å så lallar jag med lite till & så slutade den, bara så där. Jävla skit! Jag fick ju inte lyssna klart på hela låten, dåligt! Behöver jag tala om att människorna runt om tittade konstigt på mig? Men vá i hela friden har mina kollegor tagit vägen, började bli lite orolig ifall dem glömt bort mig. Strosar vidare å hittar nu telefoner (vanliga trådlösa till hemmet). Hittade en jättefin liten rackare som skulle passa så fint i mitt hem  Började sen dra mig mot rulltrappan & vilka är det som kommer gåendes upp för trappan, om inte dem förlorade  -Nina, där är du ju! -Ja det är väl klart jag är här. Var har ni varit? -Vi har ringt på dig! -Nä, det är ingen som har ringt på mig.....eller, va har ni? Tar upp min mobil & ser att jag har ett missat samtal. Ooooops det var inte någon som spelade upp "min" låt. Det var min mobil som ringde i fickan & som jag helt ovetande gick och sjöng så vackert. Tror faaaan att folk titta på mig som om jag precis blivit utsläppt. Den där fönsterplatsen på sjukan är paxad, av mig!

   

 
 
Nettan

Nettan

16 oktober 2010 00:50

Ha ha ! Du e underbar Nina !
Jag skulle inte reagera om jag var i närheten av dig då jag e lika knäpp jag. Låtar hit och dit i affären och ungar och gubbe försvinner när jag både sjunger och dansar. Ha ha ! What ha heck ?! Vem bryr sig ?! Ha ha !

Jättekramiz på dig tjejen !

http://hasselby.blogg.se

Nina

16 oktober 2010 18:33

Hahahaha tack vännen :) Det där värmde mitt gamla knarriga hjärta. Härligt att det är nån som inte skulle reagera på mina galenskaper, men du är kanske lite habituerad av allt som händer runt om kring dig i vardagen *asg* Som du säger wått ö häck, du lever här å nu. Det gäller att ha så roligt det bara går!! Jag skulle inte heller bry mig *asg* En underbar helg till dig!!

Kraaam på dig vännen!

 
lillis

lillis

16 oktober 2010 07:14

Haha vad härligt att du bjuder på dig själv
En underbar helg till dig vännen
Kramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

Nina

16 oktober 2010 18:28

Ticke tack vännen! En härlig helg till dig :)
Kramizen

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

16 oktober 2010 08:24

Ja vad säger man Haha att titta in i skallen och leva för nuet är ju riktigt skönt ibland kan man sedan glädja andra är det bara att bjuda på
det;-)Jag drar mej för att handla elektronik nu för tiden, när man kommer hem får man hålla på i timmar för att få igång skiten det riktigt ryker ur öronen av frustration.
Ha en skön lördag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

Nina

16 oktober 2010 18:26

Det är ivf ett som är säkert, jag lever i nuet :D Själv älskar jag allt vad elektronik är. Kan sitta i timmar å testa mig fram å voila så fungerar allt *jippi* Inget os i öronen här inte, bara full njutning :) Skulle jag var knäpp på nåt sätt? Japp å jag har ju en fribiljett till sjukan, fönsterplats å allt *asg* En härlig helg till dig!
KRAM!!

 
Kajsa

Kajsa

16 oktober 2010 08:56

Du somnade in där bland elektroniken :D Det betyder att man kan koppla av...
Kramkram

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

Nina

16 oktober 2010 18:21

Jag inte bara somnade, jag hamnade i elektronik koma trans *lycka* Har verkligen pippi på allt vad gizmos är *suck* Det går väl över nån gång.. när jag har allt jag vill ha. Fast hur roligt är det då?
KramKramKramKram *asg*

 
Sussi

Sussi

16 oktober 2010 12:05

hahaha Men vad sjutton. Hade du svarat hade du ju fått hört ännu mindre av den braiga låten ju ;)
Den där datorn.. VILL OCKSÅ HA!!!!

Ha en underbar helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Nina

16 oktober 2010 18:18

Ja, hade jag svart, då hade jag ju inte fått höra låten så länge som jag gjorde. Men sen å andra sidan så visste jag ju inte att det var telefonen som ringde. Rättare sagt, jag kopplade inte att så var fallet *asg* Jag kan vara korkad på fler plan :D :D
Japp, den datorn går inte av för hackor! Det kommer att bli en sån, lita på det :D Bara en tidsfråga om när..... En härlig helg till dig!

Kramizen

 
saajaa

saajaa

16 oktober 2010 12:22

Ameeeeeeeeen åååååååååååååååå *asg* ser dig framför mig gå där och nynna *s* Du är ju bara bäst!! På att iaf gå i din egen värld :))

Kramar

http://www.jaxonoffe.se

Nina

16 oktober 2010 18:12

Nynna? Näää, jag gick minsann å sjöng satan i gatan, var ju så upptagen i mitt, att jag inte ens tänkte på att jag hade folk runt om kring mig. Det var inte förrän jag upptäckte blickarna efter att musiken tystnade, att jag var väääldigt iakttagen *asg* Jag var helt klart i min egna värld, no doubt about it!!

Kramar om massor!

 
Madde Neo och Emma

Madde Neo och Emma

16 oktober 2010 14:33

Kunde lika bra varit jag..så jag får väl ta platsen brevid dig. Sa åt kollegorna i natt att dem inte fick svara i sina mobiler för att dem hade bra låtar som ringsignaler, men dem lyssna inte på mig =(
Nåja...förstår att du fastnade vid datorn; den var inte att leka med och inga virus.. det är ju fantastiskt! och tänk om man hade en ny dator, då hade man kunnat leka jätte mycket med fotona utan att datorn hänger sig och hackar.

http://www.maddebeaneo.blogg.se

Nina

16 oktober 2010 18:07

Härligt å höra :) Det verkar som om vi blir ett underbart gäng på hospitalet *asg* Vilka olydiga kollegor du har *mutter* Jag vill ha den däringa nya fina datorn. Det blir till att spara, för det kommer att bli en sån & ingen annan! iMac är det perfekta verktyget för fotoredigering! Ny sak på önskelistan :D En härlig helg till dig vännen!

 
Magda

Magda

16 oktober 2010 16:44

Du är underbar Nina:-)))) Du får en verkligen att känna att man inte är ensam;-)

Har bokat röntgen hos Audell, redan då började nervositeten... Kanske du har tid med en date innan? Hoppas du för tur med dig;-)

Ha en underbar helg!

KRAAAM

http://quincygardensflora.bloggagratis.se

Nina

16 oktober 2010 18:00

Tack vännen & det är härligt att höra att jag inte är ensam själv *ler*
När har du bokat Audell? Det vore jätte kul med en date innan :) Jag för alltid tur med mig! Se bara på Java ;) En härlig helg till dig mé vännen!
KRAAAAM!

 
Anita, Aquila och Acke

Anita, Aquila och Acke

16 oktober 2010 19:46

Hahah, tack finaste Nina!

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Ama de casa

Ama de casa

16 oktober 2010 20:01

HAHAHA! Jag kan riktigt se det framför mig - din virrpanna!
;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Glimz->Anita

Glimz->Anita

16 oktober 2010 20:10

Vasse goooo *asg*

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz->Ama de casa

Glimz->Ama de casa

16 oktober 2010 20:12

Äkta virrpanna säljes billigt!! *asg*

http://ninz.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

16 oktober 2010 23:30

ha ha !!!!
Är jag förvånad ?! Nä ! Ha ha ha !
Du e helt jäkla cracy - så underbar !

kramiz

http://hasselby.blogg.se

Nina

17 oktober 2010 17:21

Hahahahaha å du är lika bäst du mé!! Visst är det härligt att få skratta, man måste få göra det!

Bamze Kramizen till dig vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards