Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Livet från den...

Av Nina - 7 september 2010 23:12

...ljusa sidan, så ser mitt liv ut just för tillfället, tösen har blivit frisk som i ett trollslag    

En film som för övrigt är helt klart sevärd! Otroligt att man kan bli så glad över att se sin hund sk*ta riktiga  -högar    

Senare på efter middagen var det dax för en  PartyLite visning, iiigen. Sussi, din busa, det är inte nyttigt att gå på dessa visningar! Jag har idag blivit fattig som en kyrkråtta. Varför i hela friden vill jag ha allt å lite till!  

Men för alldel jag kan leva på luft resten av månaden, undra om min bil kan rulla utan diesel oxå?

 

 
 
Ingen bild

Anneli/Lotus

7 september 2010 23:53

Nyss hemkommen från Ozzy konserten, jätte häftig var den, men jag glömde ju alldeles bort ditt ljusparty att jag kunde beställa ialla fall, men det får jag göra en annan gång, ni hade väl jätte trevligt med mycket underbara dofter kan jag tänka mig och lite fattigare i plånboken brukar det bli.

Kramizarr till dig o Glimsen förståss!

Nina

8 september 2010 21:59

Vad kul att konserten vart lyckad :) Det är lätt hänt att man glömmer vännen, det går inte att komma ihåg allt. Vi hade det jätte trevligt med massor av underbara dofter. Fattig är bara förnamnet, lusfattig är mer korrekt!
Bamsekramizen till dig o fina Lotus :)

 
Kajsa

Kajsa

8 september 2010 00:02

Man kollar väl på skitar (vilket språk!)så fort man har djur! Rätt mycket handlar om vovve och vad katterna har för sig i lådan och om hästarna inte skiter blir det skitdyrt förlåt svindyrt... Tur Glimma är piggelin igen.
Har du redan eldat upp allt från förra visningen eftersom du köpte igen? Eller det var sån´t som du inte visste att du behövde? :)
Kramar!!

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

Nina

8 september 2010 21:52

Hahahaha jag det gör man faktiskt. Det är ju på dem som man kan se hur djuret mår invärtes *asg* å kackar inte hästen, ja då blir det jävligt dyrt! Men nu är ordningen återställd, tack & lov :) Det var mest sånt som jag inte visste om att jag behövde & väldigt mycket onödigt sånt *suck* Men vad gör man när man bara vill ha, då är det bara till att köpa *mutter* Fast nu sitter jag och klappar om mina fina saker :D :D
Kramar om!
pssssst, det var nåt fel på metrobloggen igår, jag kunde inte tassa in till dig :(

 
Lindha

Lindha

8 september 2010 07:48

Ja den där filmen är så rolig, men Jack Nicholson är ju speciell :)
Visst vill man ha typ fööööör mkt från Partylite, tur A rädda mig *hihi*
Kraaaaaam!

http://vildarna.bloggplatsen.se

Nina

8 september 2010 21:48

Filmen är underhållande & Jack N är oerhört djup i sin roll å gör den oerhört bra :) Du har Mr A som kan stoppa dig. Jag har ingen Mr A som kan stoppa mig, så det blev oerhört dyrt!
Kraaaam!

 
Ingen bild

Lena

8 september 2010 08:18

Tur att man handlade per telefon, då kunde man hålla igen lite, värre att se alla sakerna in live. Stolt över mej själv..

Bra att Glimma är bra nu !!

Kjam kjam

Nina

8 september 2010 21:43

Du var klok du :) Glimz är frisk som en nötkärna nu :D
Kramizen

 
Vicke

Vicke

8 september 2010 08:35

ha en fin dag nu

http://animeramedvicke.jimdo.com

Nina

8 september 2010 21:42

Det samma till dig :)
Kram

 
Sussi

Sussi

8 september 2010 10:01

he he.. Visst är det omöjligt att motstå! Dom har så fina grejer och ljusen luktar så gott. Dom nya dofterna så gott. Snart är det dags för julkatalogen. Då kommer jag bli fattig ;)

Skönt att Glimz är bättre nu :)

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Nina

8 september 2010 21:41

Heeeeelt galet svårt att motstå! Julkatalog??!! Näää, jag kommer aldrig mer gå (om jag fixar att stå emot). Jag är svårt beroende av Votivljusen!
Glimz är en frisk tös nu :)
Kramizen

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

8 september 2010 12:56

Jack Nicholson kan aldrig vara fel vilken skitfilm det än må vara,just den här är ju riktigt kul.
Har också blivit fattig men här är det tandläkaren som nallat av besparingarna;-(
Ha en skön dag/KRAMEN

http://ingemix.bloggplatsen.se

Nina

8 september 2010 21:37

Just den filmen är helt underbart rolig & Helen Hunt är grymt bra också :)
Isch, då är vi två som är fattiga nu, fast vi har lagt pengarna på olika saker. En härlig kväll till dig o resten av flocken!
Kramen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards