Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Hemma...

Av Nina - 18 juni 2010 09:40

...från jobbet  Har varit på jobbet hela vecka & låtit som Britta Borg (bas stämma) nåt skumt med stämbanden bara. Men i morse när jag vaknade, då var jag geeenom snorig kontra hostig & feber hur i hela friden gick det till? Visst brukar man väl bli sjuk på stört? Man känner sig hängig, trött å allmäntillståndet är kass, men nännä inte denna gång, förräns idag     

Så nu sitter jag framför TV'n & hör regnet smattra mot balkongräcket med Smallville i bakgrunden. Har aldrig funnit den serien underhållande så det blir att zappa på kontrollen, det är det närmsta jag kommer att komma träning idag. Undrar om det blir någon SSU för mig i morgon, som det känns nu? Nej  

 
 
Vicke

Vicke

18 juni 2010 10:31

krya på dig fort nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

18 juni 2010 10:45

Nu får du pyssla om dig så du blir frisk och kry snart, hoppas du blir så bra att du kan åka på SSU
i morgon hade själv velat dit men vi ska se till att Laila kommer på sitt Spa från oss du vet. Massa Krya på Kramizrrr från mig o min Plutt Lotus

 
Glimz->Vicke

Glimz->Vicke

18 juni 2010 10:49

Mannen, där är du :D Har saknat dig! Tack för din omtanke :)
Kraam

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Anneli

Glimz -> Anneli

18 juni 2010 10:53

Det är pyssel på hög nivå så nu tar jag hand om mig själv som creme de la creme, det känns som om det är det jag behöver just nu :) Bra, du påminde mig, du skall ju för böveln ha pengar av mig!! Hoppas Laila vännen, tar hand om sig & njuter i fulla drag, för SPA är verkligen så skööönt!
Kramar om er massor en extra puss på plutten :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
lillisl

lillisl

18 juni 2010 11:46

Krya på dig vännen, drick varm och ta det lugnt så hoppas jag att du är piggare i morgon
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

18 juni 2010 13:24

Men vännen inte bra !! Ta hand om dej så får vi se om vi syns imorgon eller inte.

Å min favvo nalle hittade du med.

Kjam kjam

 
Glimz->Lillis

Glimz->Lillis

18 juni 2010 13:27

Jag lyder dig blint vännen. Kommer genast att sätta på vattenkitteln för att ta mig något varmt & jag hoppas verkligen att jag kryar på mig tills i morgon, det här har jag inte tid med!
KramKram :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Lena

Glimz -> Lena

18 juni 2010 13:31

Näää, det är verkligen inte bra gummi! Jag är satan i gatan förkyld :( Det var väl du som beställde det *blink* Du ville ju inte att jag skulle komma *asg* Åååå jag vet att du skoja vännen :)
Kraaamizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

18 juni 2010 19:08

Nej du såg inte fel jag la till det i efterhand, fyra hambisar har dom smällt i sej en i var medan vi fick titta på.
Här har det regnat och åskat hela eftermiddagen ,hela huset skakade;-(
Bäst att du bäddar ner dej och håller dej inne i morgon, krya på dej KRAMEN

http://ingemix.bloggplatsen.se/2010/06/13/3106979-

 
Lindha

Lindha

18 juni 2010 19:09

Vilket jäkla elände, sjuk mitt i bästa årstiden... Men kanske lika bra att det kommer nu så du är frisk & på topp till ditt efterlängtade Tåme :-)

Kraaaaam!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Kajsa

Kajsa

18 juni 2010 19:20

Just det, "tur" :( i alla fall att du blev sjuk nu så du är frisk till lägret. Värdelöst att vara dålig, man mår som en sk-t...
Fast du överlever fint ska du se!!
Kramkram

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Glimz->Monica

Glimz->Monica

18 juni 2010 20:14

Satt med öppen balkongdörr, älskar mullret från åskan & när det smattrat å sprakar till. Dem låter så arga där upp i luften så det måste vara skönt för dem att resa bort gammalt groll :D :D
Ja det är nog tur i oturen att jag är trasig nu :) Passar på att ta hand om mig lite extra!
Kramar om flocken å önskar er en härlig helg :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Lindha

Glimz -> Lindha

18 juni 2010 20:15

Snyft, det är verkligen ett jädrans elände! Skall ta å slänga mig i säng strax, för det här går helt enkelt inte :(
Kramar om massor!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Kajsa

Glimz -> Kajsa

18 juni 2010 20:19

Hoppas verkligen att jag är frisk tills lägret, det vore ju näsligt om jag inte skulle kunna åka :( Det har ju hänt mig tidigare en gång, usch det vill jag inte tänka på! Klart jag överlever, jag är ju stålkvinnan :D :D Nå, jag är jag, det får väl räcka med det *asg*
CyberKramen smittar inte :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Yvonne Johansson

Yvonne Johansson

18 juni 2010 20:44

Tack för att du tittade in på min bloggsida. Bilderna är tagna med mobilen. Har ingen digitalkamera men jag ska skaffa mig en nån gång i framtiden. Jag ser att du har gjort en regnanimation. Den var jätte söt. Hoppas din förkylning snabbt går över. Jag var förra året gräsligt förkyld i 3 veckor och fick även bihålsinflammation på kuppen. MVH Yvonne.

http://yvonnejohansson.blogg.se

 
Glimz->Yvonne

Glimz->Yvonne

18 juni 2010 20:56

Halloj & väklommen till mitt lilla kryp in :) Då var det ju fantastiska bilder som du lyckat ta med mobilen! Om jag ändå kunde skryta att det är jag som gjort en regnanimering, tyvärr är det inte så *snyft* men fin som attan är den :) Hoppas att jag inte blir lika sjuk som du var, för det var verkligen lång tid innan du blev frisk!
En goo helg å det bästa till dig :) -Nina

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

19 juni 2010 00:08

Hoppas du kryar på dig....har både snor feber i kropp & knop som stökar & är lång draget vet hur du har det ända att göra att är bädda ner sig nu bästaste syster med snyggingar på TV´n ;)

Bamzekjamizzzzz
Anzi i skogen med hulliganer med 4 ben

http://www.rottweilerk9team.se

 
Glimz -> Anzi

Glimz -> Anzi

19 juni 2010 09:22

Klart jag kryar på mig vännen, det MÅSTE jag göra! Din stackare, hoppas du blir befriad från allt det dumma som du alltid blir utsatt för. Det är din tid nu vännen, du har varit med om tillräckligt med knas sööstraa mii :)

Kramar om dig goe Anzi & din fina flock!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards