Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Min alldeles egna guru...

Av Nina - 15 juni 2010 23:28

...är Sandra! Hon är verkligen the one and only när det gäller spår & hennes guru är Kurt'an, som blir våran tillsammans  Har precis kommit hem från spårskogarna & när gurun säger -Det var tamme tusan det absolut det bästa spåret Glimz någonsin har gått, så jädrans snyggt  Tösen är normalt en duktig spårhund & kunde inte tro att hon kunde gå bättre, det går, tro mig! Nä, jag måste gå & sova å smälta detta & få somna med ett leende på läpparna. Natt raringar från en lycklig  

 
 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

16 juni 2010 00:32

Sandra, Kurtan och allt vad de heter...DU är min Favvo-guru. Hur KUNDE jag släppa fram Aquila för att hälsa igår.....hur tänkte jag??? Måste lära mig att belöna rätt saker! Framsteg idag!:))

http://www.aquila.dinstudio.se

 
lillisl

lillisl

16 juni 2010 06:29

Vad stolt du ska vara över tösen som är så duktig.Hoppas att du sovit gott och somnade med ett leende på läpparna
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Glimz->Anita

Glimz->Anita

16 juni 2010 08:41

Anita vännen, det där värmde mitt hjärta oerhört, tack! Du får inte vara för hård emot dig själv, ibland så tänker man bara inte. Ingen gör fel med flit :) Glad jag blir över dina framsteg!
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz->Lillis

Glimz->Lillis

16 juni 2010 08:44

Ja det är jag verkligen! För du skall veta, jag är liiivrädd att gå spår. För jag går verkligen obönhörligen vilse i alla lägen. Så jag måste ALLTID ha med mig någon (så att jag har sällskap).
Kramar om dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Magda

Magda

16 juni 2010 09:23

Va duktiga ni är & va kul att det går så bra!! Glimz är verkligen en kanon duktig spårhund så om det var det bästa någonsin måste det varit något alldeles extra-SUPERKUL!!!

KRAM

http://quincygardensflora.bloggagratis.se

 
Lindha

Lindha

16 juni 2010 09:28

Bakom varje framgångsrik hund står en förare ;-) Är väl så jag brukar säga!!! Och det stämmer verkligen i erat fall, och EXTRA roligt att Glimz gör sitt bästa spår med en guru hängandes baktill :D

Kraaaaam till er båda sötnosar!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz->Magda

Glimz->Magda

16 juni 2010 10:01

Det var så kul! Ja, det var verkligen något extra, kräm dé lá kräm :D
Kramar om!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz->LIndha

Glimz->LIndha

16 juni 2010 10:09

Ditt talesätt är sååå klokt, Men så är du oerhört klok också! Min goe guru hade också gått spåret, så Glimz ville väl göra sitt bästa för henne :D :D

Kram till dig goe vännen m di finaste raringarna!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

16 juni 2010 10:13

Va roligt för er hoppas du sov riktigt gott nu jag blir så impad av er, men kan ni bli bättre ni är ju redan så himlans duktiga. Men vad gör du är det en massa hemligheter bakom, Lotus går ju men jag vill ju att han ska bli mer noggran och jag tycker jag gort en del av tips jag fått men det räcker inte, hur gör man nu då min lilla mentor?

Pussisar o kramisarr från Lotus o jag

 
Glimz->Anneli

Glimz->Anneli

16 juni 2010 11:20

Jag sov riiiktigt gott vill jag lova & jag vaknade med leende på läpparna också *härligt* Hemligheten är nog träning träning & träning, enträgen vinner *asg*
Vi får ta och kika på spåret & så får vi se vad du skall jobba mer på :)
Kramar om goe dig & din fina fina Lotus!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

16 juni 2010 14:32

Härligt är det att få slicka i sej beröm även om det gäller fyrbeningen.Men utan en hängiven matte går det inte hur duktig fyrbeningen än är.
Ha en bra dag och jag förstår att du sov
gott/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se/2010/06/13/3106979-

 
Glimz->Monica

Glimz->Monica

16 juni 2010 14:52

Det var riktigt gött å få slabba i sig bröm á lá creme :) Hängiven, du har helt rätt, jag är dedikerad att träna hund, det är så förbenat skoj!
Kraaam från en leende & utsövd matte :D :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

16 juni 2010 18:31

Vad skönt att spåret går på räls, och att du inte irrar bort dej i skogen..Lita på Glimma så kommer du alltid fram..

Kjam kjam

 
Madde o Neo

Madde o Neo

16 juni 2010 18:50

Va duktig hon är din Glimma!
Håller fullständigt med om Sandra i spåret, hon är bäst!
Ja visst är han snygg den lilla cattledoggen...är så sugen på en sådan!

http://www.maddebeaneo.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

16 juni 2010 19:24

Jag tyckte jag skrev här i förmiddags, men nähä... Vi provar igen: Vovven går ju bra, det fattar man, men jag tycker matte ser lite menlös ut av bilden att döma - det kan inte stämma... XD
kramkram

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Glimz -> Lena

Glimz -> Lena

16 juni 2010 20:43

Om det är nån jag kan lita på till 100% så är det Bozze. Han är den ultimata spårhunden! Jag litar på tösen också, men hon kan få för sig att dö ibland på spåret & du vet aldrig när hon kan få för sig det *mutter*
Kramar om :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz->Madde

Glimz->Madde

16 juni 2010 20:45

Ibland kan tösen glimma till minsann :)
Sandra är asgrym på spår, så jädrans häftigt att höra henne & lära av henne!!
Du det var en jädrans snygg hund! Förstår om du är sugen. Måste nog ta o läsa på lite om rasen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz -> Kajsa

Glimz -> Kajsa

16 juni 2010 20:48

VA! Vad menar du, jag menlös hahahaha XD Men vad gör det en lyckans dag som denna, det bjuder jag på XD
Kraaaaam :)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards