Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Träning, tussilago...

Av Nina - 8 april 2010 20:33

...badcapé & Barkaby. Fullspäckad dag som startade i morse på Väsby BK i hopp om att "idag kanske vi kan träna" Mötte upp Em & hennes fina hundar & jag måste säga "vi var alla jäkligt duktiga idag" När vi hade tränat klart var det dax att ta en liten prom & jag hittar för mig årets första tussilago,   så spröd näpen & vacker. Sen styrde "jag" Grå mot Barkaby, det var dax för tösen att få träffa, loverboy "Malte". Det råkade bli ett pit stop på vägen. För helt plötsligt dök det upp ett zoo, bara så där, konstigt, har det alltid legat där? Måste in o undersöka ifall dem har något. Vad hittade jag till tösen om inte en jätte fin badcapé   Klart hon skall pimpa's efter bad, min fina "lilla" tjej Nu är det bråttom.....mot Barkaby, vi kan ju inte låta hennes kille vänta! Äntligen var det time för Malte & Glimz date. Som dem har längtat efter varann, det var väldigt mycket hänga i träd, dem är otroligt duktiga skogsröjare    

 
 
Katarina

Katarina

8 april 2010 20:56

Yes!!!! NU är det vår.....

Kram

http://garpsaventyr.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 21:12

Japp, på riktigt!! JIPPIIII
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

8 april 2010 22:14

Klart att vovven ska ha en badcape!
Själv köpte jag en furminator till hästarna. För 400 spänn... affären ska upphöra och jag la vantarna på den näst sista. 595:- ord. pris... Snart kan jag furminera allt som rör sig!!
Kramkram!

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 22:35

Så klart hon skall & hon är jätte hot i den :) Vilket kap, 400pix! Glad jag blir över att du inte tyckte jag lurade på dig en furminator. Kortar ner fällningsperioden maarkant! Ååå nu är du livsfarlig med furminatorn i högsta hugg :D Murre, se upp XD
KramKram!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

8 april 2010 22:56

Woowww vilken babe hon blev i röd cape ... Nu får Malte Boy Se Upp ;) Leter efter en till min tös oxså då hon ska ge sig på mamz finaste matte efter bad *morr* ....

En sån där furminator har jag funderat på då jag e astmatiker ... men inte hittat nån ...

Bamse kjamizz till goaste babesén i stan =)
/ Sjuka Anzi i burschen (som funderar om hennes sida ska tas ner)

http://www.rottweilerk9team.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 23:30

Visst blev hon HOT Anzi!! Å Malte, han blev allt till sig i trasorna när hon stilade för honom i den nya out fit'en :) *grrraaaooowwww* Inte hittat nån furminator?! Raring den finns över allt, ex på http://www.canis.se eller i varendaste djuraffär. Men i bushen, där finns det nog ingen *blink*

Kramar om krassliga Anzi & önskar att du blir på bättringsvägen, NU!

psssst, varför skall du lägga ner sidan? Inte du mé!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

9 april 2010 01:17

Kan tänka mig att hon blev värsta modellen som passar att svassa på catwalken, stackars Malte han förstod inte vad som hänt med bönan, förstår att han vart till sig ;) !!!

Ahhh då ska jag försöka få fatt i en, trodde det var mig det var fel på you know kollat under alla garnar & tallar & buskar här ute i burchen men ingen furris *hihi*

Tack för kramar behövs i krassliga tider =) du är så go som är så omtänksam!!
Ang sidan så jag vet inte, tycker du den ska vara kvar ?

PYZZ O kjamizz till vassaste bruttorna
Anzi bonjäntan ;)

http://www.rottweilerk9team.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

9 april 2010 05:54

Konstigt vad det dyker upp mycket affärer längst med vägarna, bäst att ha skygglapparna på hinner inte med så många depåstopp.Badcape till hund undrar? om man skulle få på he-man det han som inte gillar att bli klädd i badhandduk.Fin var hon i alla fall i sin badkappa lilla gumman;-)
Ha en skön helg;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

9 april 2010 08:49

Hahaha stackars Malte fick sig en chock, men sen blev han så impad av henne :) Vilken tur att jag betättade för dig var du kan finna furren hahaha för inne i skogen.....där lär dem lysa med sin frånvaro :) Klart du måste få ett lass med krya på dig, fattas väl annat vännen!
Klart du måste ha sidan kvar! Toka där :)

Kramar om er massor, hela goa flocken!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

9 april 2010 08:53

Jädrans affärer, poppar upp som ogräs, vet inte om jag gillar det eller inte. Får nog ta och sätta på blinkers vid ögonen, ja det är nog lösningen :) He-man kanske inte riktigt bejakar sin kvinnliga sida *s* Han känner sig nog inte tillräckligt tuff :) En fin ledighet väntar dig o din fina flock, ta hand om er :)
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

9 april 2010 22:20

Var det möjligtvis Jurazzic Zoo. Det är uppfödarna till min Aquila som sadlat om. Lagt ner kenneln och satsar på djuraffär vilket jag tycker de gör helt rätt i. de är duktiga på det!

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Glimz

Glimz

9 april 2010 23:04

Nä, det är zooaffären som ligger bakom IKEA. Men jag har varit inne i den andra affären också, såklart *asg*

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards