Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Däckbyte...

Av Nina - 7 april 2010 18:09

...till sommarsulor. Äntligen dax att få byta kläder på Grå. När jag hoppar in i bilen, känner jag hennes längtan att få byta out fit. När jag kommer ut på motorvägen, nästan stegrar hon sig av ren förväntan, mot AutoMotor i Rosersberg.   Det var till att kasta på sig bältet & hålla i sig bäst den som kan. Kunde knappt tygla henne, hon var som en rodeo häst hooohooo hold your horses lady grey  Väl framme, tog dem sig ann Grå som värsta coola tävlingsbilen. Det konstiga i det hela var, dem slängde ut mig & Glimz på gatan  Grå kråmade sig som en fjant, svikare! Nå, tösen å jag tog oss en lite promenad i området & hon mår allt något bättre, men det är en bit kvar till 100% Väl tillbaka, hör jag hur Grå kurrar. Betalar & kör genast hemåt & vilken lycka det är att åka med Grå nu, hon spinner som den finaste norska skogskatt hon är. Nu dröjer det läääänge innan det är dax att sätta på spikskorna igen, inte speciellt kvinnligt..........

 

 
 
Kajsa

Kajsa

7 april 2010 19:55

och alla bilar är snyggare i sommardäck för man har oftast finare fälgar till dem och det är roligare att köra och det är tystare och det går åt mindre bränsle och... wrooommmm haha
Kram!!

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Glimz

Glimz

7 april 2010 20:22

Jajjamensan swiiiiiiiiisccccccch, satan vad det går undan hahaha
Kraam!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

7 april 2010 21:02

Från stålklackar till mjuka gympadojjor..Det är ett bra vårtecken..

Kjam kjam

 
Glimz

Glimz

7 april 2010 21:03

Ja, ett äkta vårtecken :D JIPPIIIIIIII!!
Kraaaam

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

7 april 2010 22:16

Lady Greay e VASS i sommar skrud det vet jag det ;) speciellt då matte ligger på huvden el hur ;) !!! Ska se om jag kan damma av Lady Blue i år äntligen som fått nya fälgar, däck & ny front nu e hon mallig ska du veta ...tror inte ni träffats ?! Så kanske vi kan ta en sväng då du kommer hon ska bara vackert fraktas hem först men hon e kinking att skita ner hjulen så svarten får dra hem henne ...

Härligt att läsa ni mår gott !!!!
Då är världen som den ska =)

Stor kramiz syster yster
Från sjukstugan i burchen

http://www.rottweilerk9team.se

 
Glimz

Glimz

7 april 2010 23:22

Goe syster yster!
Härligt å höra ifrån dig :D Nu hoppas jag att du har fått din beskärda del av galenskap. Har aldrig varit med om någon som kan råka ut för så mycket tok som du vännen. Gött att våra vrålåk skall få träffas dem kommer helt enkelt att älska varandra :) Å ligga på huven, det gör jag så gärna om igen hahahaha XD

Bamsekramen till söstra min & hela din fantastiska flock! Hoppas Charlie mår bättre.

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anzi

Anzi

7 april 2010 23:46

Du e så go syster yster vad skulle vi alla göra utan dig !!!!! & ja jag vet inte men nån måste väl ta all skit & tokerier oxså antar jag :) Challe mannen är glad & pigg så hoppas det släpper & att det är UVI & inget annat tjafs.... Klart dom måste få date våra 4hjuliga-snyggingar så åker vi till stranden & slänger oss på huvden ;) *hihi*

Bamsekjamiz till goaste omtänksamaste tjejen i stan!!!!

PYZZZZZZZZ

http://www.rottweilerk9team.se

 
lillisl

lillisl

8 april 2010 06:38

Det är klart att Grå vill vara lika snygg och vårfin som sin förare
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

8 april 2010 07:41

Jag har sån tur att min sambon är förste däckbytare åt mig. Jag säger bara till när jag vill ha det gjort och så gör han det. Man ska väl vara bortskämd ;-)

Väderkvinna låter som ett jobb för mig med. Då kan man klanta sig hela dagarna utan att riskera jobbet. Underbart :-)

KRamisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

8 april 2010 11:09

Ja det börjar väl bli dax att byta till sommarsulor, blir det fler bakslag får man väl stanna hemma.
Nej man kan inte göra något åt lederna, bygga muskler bara sägs det. Men med den stinkbomben du talat om är det ju inte lockande direkt att lyfta skrot bland en massa pruttkuddar haha.
Ha en skön dag,-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

8 april 2010 12:51

Vilken kul kvinna du är, önskar jag vore lika glad som du alltid verkar vara, äntligen kommer sommaren och med det dom mjuka däcken snart ska jag sätta på mina också..

Kramizarr från oss som saknar er.

 
Vicke

Vicke

8 april 2010 17:43

då får man passa sig när du är ute på vägarna

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:09

Då spikar vi en date för våra 4WD'ers, så sött :)
Jag tror att det måste finnas en som tar all galenskap i varje kommun. I denna kommun, är det jag som får ta den beskärda delen. Kanske är det för att lära sig något, vad vet jag ;)
Kramar till dig goe syster yster!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:10

Du har så rätt så Lillis, vi måste vara fina tillsammans :)
Kramar till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:15

Jeehooo vicken go karl du har. Han är egentligen riktigt väluppfostrad. Får nog ha lite överseende att han hade lite slaveri fasoner, sorry sambon ;)
Visst verkar det vara ett bra yrke Sussi? Det spelar ingen roll vad man gör eller säger. Jag kommer att säga att det är SOL, & träffa rätt, det gör jag vaaarje gång solen skiner XD (Einstein)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:22

Nä, inga fler bakslag Monica, det pallar inte mitt psyke för. Nu är jag vår prigramerad & jag vill inte se mer vitmögel nu!
Helt allvarligt, vissa är helt enkelt super snuskiga!! Att man stånkar & stönar, det förstår jag. Å att alla kanske inte luktar Hallon, det förstår jag också. Men man behöver faaan inte lukta skunk! *gjäck* En liten luftfräschare kanske? *s*
Det bästa till dig o din flock, kram :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:32

Rar du är Anneli :) Men jag måste nog göra dig besviken. Är inte alltid glad, har mina aviga sidor jag mé. Eller, så är jag en expert på att dölja dem *s* Nä, jag har så många fel & ett stort fel jag har, är mitt humör. Det är något jag ständigt får jobba på. Jag är en bitch, super super bitch *asg*

Kramar om dig o din fina Lotus. Vi borde kunna få till en träning snart. Det vore på tiden :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

8 april 2010 19:35

Vicke, hörde du inte på nyheterna.... En galen bil som for omkring på motorvägen med en helt hysteriskt skrikandes förare? Idag klockan 13:00 for Grå iväg med mig & jag tappade kontrollen, toootalt *asg*
KramKram

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards