Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

VARNING!

Av Nina - 5 oktober 2009 14:37

Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda & får sina njurar stulna av organtjuvar på svarta marknaden.

Jag har råkat ut för något liknande...

Mina höfter stals från mig över natten för några år sedan. Jag gick till sängs & vaknade upp med någon annans lår! Ja, det hände bara sådär. De nya låren har konsistensen av havregrynsgröt. Vems lår är det & vad hände med mina? Jag tillbringade hela sommaren med att leta efter dem. Till slut, arg & sårad, hann jag inte mer än resignera & acceptera att jag för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans förrän tjuvarna slog till igen!

Min rumpa var nästa offer. Jag vet att det var samma gäng, eftersom dem gjorde sig besväret att matcha min ända med låren, som dem snott redan tidigare. Men min nya ända, hade dem satt dit minst 1½ decimeter längre ner än mitt original! Nu förstod jag att jag skulle bli tvungen att ge upp jeansen till förmån för långa kjolar istället.

För två år sedan insåg jag att även mina armar blivit utbytta. En morgon när jag fönade mitt hår blev jag vettskrämd över att se ett sladdrandehäng på min överarm, dingla fram & tillbaka i takt med hårborsten jag använde för att föna mitt hår. Det var riktigt läskigt - min kropp har blivit utbytt en del efter en annan.

Vad skulle hända härnäst?

När min stackars hals plötsligt försvann & jag istället fått den ersatt med en kalkons, bestämde jag mig för att gå ut & berätta min historia. Kvinnor i världen, vakna upp & känn lukten av nybryggt kaffe! Det kan vara sista gången Du använder Din ursprungliga näsa! De där plastikkirurgerna använder riktiga implantat & kroppsdelar som de stulit från Dig & mig! Nästa gång någon Du känner berättar om något de lyft - titta noga igen & ta för sjutton reda på från vem! Var det från Dig?

Detta är ingen bluffvarning. Det här händer kvinnor dagligen! VARNA DINA VÄNNINNOR!

P.S Förra året trodde jag någon stulit mina tuttar. Jag låg på sängen och plötsligt var dem borta! Men när jag hoppade ur sängen kunde jag dra en lättnadens suck - flickorna hade bara gömt sig i mina armhålor medan jag sov. Nu har jag gömt dem innanför linningen i mina byxor.


Ha en bra vecka, ser er om...

 
 
Ingen bild

Vicke

5 oktober 2009 15:34

hahaha, den var bra

 
Ingen bild

Lena

5 oktober 2009 16:08

Du är försent ute med varningen, jag har redan blivit bestulen på nästan allt.

Kjam kjam

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 16:09

Varför berättade du inget Lena? Jag är heeeelt bedrövad av eländet *asg*
Kraaaaaaaaam
Pssssssst, kommer du imorgon?

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 16:10

Exakt så känner jag :(

 
Ingen bild

Lena

5 oktober 2009 16:22

Jag trodde inte ngn vågade komma i närheten av dej!! ha ha ha.

Japp hade tänkt komma imorgon.

Kjjjjaaaaammm
En med både häng armar och kalkonhaka..

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 16:26

Jo rá när jag sover är jag snäll *asg* Orkar inte vara elak dygnet runt, så jag håller mig endast till mitt vakna tillstånd ha ha ha ha. Coolt bruden, så syns vi i morrn!!

Kraaaaaaaaaaaaaam kluck kluck

 
Katarina

Katarina

5 oktober 2009 17:29

Jag har hittat en omplacering till dig:=)

www.boxzino.se

Kanske inte en svart malle men ändå.....

http://www.garpsaventyr.se

 
Ingen bild

Lena

5 oktober 2009 20:47

Nä Nina du är en snäll person, men kommer ngn å tallar på din kropp utan ditt medgivande så kan jag tänka mej att du "Spottar och fräser",, ha ha

Kjam

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 21:52

Jag tar och tassar in på sidan genast vännen :D

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 21:54

Helt rätt Lena, helt rätt! Har du inte hört mig spotta och fräsa innan, då lär du få höra då *fräääääääs*
Kramizen

 
Ingen bild

Glimz

5 oktober 2009 22:00

Han var verkligen jätte fin, riktigt fin!

 
Linda

Linda

6 oktober 2009 10:41

Vad kul att du ska ta över Pluto! ;)
Kan inte tänka mig en bättre ägare!

Kram
Linda

http://www.boxzino.se

 
Ingen bild

Glimz

6 oktober 2009 21:07

Han var jätte jätte fin Linda :D :D Gulliga gulliga du, det var snälla ord, tack!
Stor kram till dig :D

 
Kajsa

Kajsa

6 oktober 2009 22:37

Det var ju tur att man fick veta varför man inte riktigt känner igen sig själv längre...
Men jag fick ingen ny rumpa i utbyte, där är bara kvar något platt. De kanske inte riktigt hann få den med sig så det är därför den nu sitter där min midja brukade vara?!
Kul skrivet. Fin blogg.

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Ingen bild

Glimz

6 oktober 2009 22:47

Tjena Kajsa! Kuuul att du hittat hit :D Så du har också varit med om kroppsstölden du också *blink* Nä, något bättre i utbyte, det får du nog inte räkna med, det får du nog stjäla tillbaka. Spanan in nåt fint, tjyva den, å montera den på dig ha ha ha ha ha
Kram på dig vännen

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

7 oktober 2009 07:36

Ja, inte är det roligt inte...För min egen del snodde de även doftsinnet i näsan vilket gör att jag inte har några problem med att plocka bajs i påse. Det finns även några nackdelar...Däremot gav de mig en ny mage utanpå den gamla. Den är mjuk och fin. Dessutom har jag fått en ny hjärna och den är faktiskt bättre än den förra!!!
Kram A

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Ingen bild

Glimz

7 oktober 2009 09:33

Shit pom fritt, det där låter inte bra. Menar du att dem kan komma o snorpa sånt oxå?! Det är allt lite thriller aktigt med att gå o sova, det ger itne bara gott med sig, som typ sömn *blink* Fluffet på magen, det har jag också, undrar vem som har ett sånt överflöd, som kan dela med sig sååå frikostigt *s* Tipsa mig gärna om hjärnan, den skulle jag bra gärna vilja ha uppgraderad, PUNKT NU!
Kraaaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards