Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Sovit oss i form

Av Nina - 13 juli 2009 18:44

Det har jag och Glimz gjort sen vi kom hem i lördags kväll, strax innan 22:00 var vi hemma. Sedan sov jag fram till halv 3 på em, blev väckt av att luren runt halv 2, tur var väl det! Gick ut med tösen på en långprom & sen var det dax att sova igen, trött som bara den! Vaknade sent på kvällen för att gå ut på en pink med tösen & sedan var det te å somna om, skööööönt. Slog inte upp ögonen igen förrän vid halv 11 snåret idag å då stod det lite saker på schemat. Det som skulle ha gjorts igår, bidde förskjutet till i dag *ooops* Shoppingrundor öööver allt & en härlig tur på barkis med finaste mannen av dem alla, MALTMAN, han står ut med Glimzbitch & bryr sig inte nämvärt om hennes bestämda åsikter, ja ja ja låt du gumman, jag går här *asg*

 
 
Ingen bild

saajaa

13 juli 2009 19:21

Klart som korspa att du behövde sova dig i form :) det behövde nog Glimz oxå *ler* jag ahde behövt sova en vecka efter ett sånt läger tror jag :)

Kramar

 
Ingen bild

Annzi Flocken

13 juli 2009 19:24

Vad GÖTTTTT det låter att ni bara får vara syster yster =) DET är ni värda, ni som är så fantastikst duktiga att man tappar andan,är så djupt imponerad av er & beundrar er så enormt mkt!!!

STOR kramizzz från latmask ;)
Annzi flocken

 
Ingen bild

Glimz

13 juli 2009 19:28

Näää inte en vecka gummi, några timmar som vi, så är ni tillbaka, fit for fight igen *asg* Duu bara mååååste hänga med på ett sånt här läger!! please please pleeeeeease :D :D Det vore så himlans skoj! Å så kommer Anna med till nästa år också, jippi, vi är fulltaliga!!
Kramar om världens bästa vänn :D

 
Ingen bild

Glimz

13 juli 2009 19:32

Ni är exakt precis lika duktiga! Du har bara väldigt massa otur runt i kring dig. Så putsar vi bort det dumma så hade ni kommit oerhört långt i er karriär. Själva har vi inte kommit någon vart *s* men vad gör det, när vi har det fantastiskt kul :D Å det är väl nästan det som är det viktigaste, allt annat är en STOR bonus & det önskar jag mig här näst, STOR BONUS!! *asg*
Kramar om dig söstra min & önskar dig allt friskt!!!

 
Sara

Sara

13 juli 2009 23:31

Vad sköönt att få sova! Vad härligt för Glimma och Malteman att få umgås och bara 'vara'... Saknar dig! Ringer nån dag! Kramar i massor till världens bästa Ninaa...

http://www.arbetshund.se

 
Maja

Maja

14 juli 2009 05:37

Att du kan sova så mycket är ett mysterium för mig :).
Kram kram

http://www.asptorp.se

 
Ingen bild

Anna & Basse

14 juli 2009 09:51

Haha, låter precis som det varit här, vi har sovit, sovit och sovit sedan lägret tog slut :P Men idag ska det bli lite träning igen minsann :)
Fick trist mail igår också, Frida kommer inte upp, stormagen tycker det blir tungt med så lång resa (helt förståeligt) :( :( :( Men Towa som var i Tåme kommer upp istället och har kurs, så jag hoppar på det istället :) Och du vet att du alltid har ett boende här :) och jag tror det finns platser kvar på kursen :P

 
Lindha

Lindha

14 juli 2009 10:06

Sova, det är jag nog oxå född till, så himla skönt :-) Jag skulle nog kunna sova bort mitt liv *hihi* Hoppas vi kan ses ngt nu, vi åker bort ons-fred fm, jobbar du eller har du semster? Ajax kanske inte är på världs topp men lite träning ställer han nog upp på :-) Stooor kram & för grattiset!!!

http://www.nogg.se/vildarna

 
Ingen bild

Glimz

14 juli 2009 10:17

Jätte skönt att sova å det behövdes. Saknar dig Sara, massor!
Kramar om dig hårt vännen

 
Ingen bild

Glimz

14 juli 2009 10:21

Maja raring, det är inget mysterium, det kallas för koma *s* Jag blir supertrött efter Tåme, det tar mycket på krafterna & sen så är jag gammal å då orkar man inte så mycket.
Kramar om liten go Maja

 
Ingen bild

Glimz

14 juli 2009 10:26

Anna raring *asg* härligt å höra att jag inte är ensam om att ha sovit mig igenom dagarna. Vad tråkigt att inte Frida kommer, har full förståelse att hon inte orkar, magen hennes, var ganska så stor då vi träffades sist. Men du kommer inte att bli besviken Towa är fantastisk & väldigt duktig!! Härligt att veta att jag har ett boende hos dig vännen & jag kommer VÄLDIGT gärna å bor hos dig! Du bor gudomligt *avundsjuk* Saknar er!
Kramar om

 
Ingen bild

Glimz

14 juli 2009 10:31

Mmmm, sover bort mitt liv, det är nog det jag gör känns det som. För så fort tillfälle ges, ja då sover jag, gärna & läääänge. Hoppas verkligen att vi ses, det var allt bra länge sedan. Men jag har ingen semester nu förräns vecka 31, dååå kan vi leka :D :D
Bamsekramen till dig och flocken

 
Ingen bild

Annzi

14 juli 2009 23:29

PYZZZZZ på dig vad go du är för raderna i bloggen vår !!!!!

Stor kram till dig från mig
Annzi

 
Ingen bild

Glimz

14 juli 2009 23:47

Kraaaaaaaaaam på dig vännen, du behöver någon buffar bort allt elakt! Kramar om dig :D

 
KAT

KAT

13 juli 2010 12:27

1 år senare är du hälsokvinnan her self!!! Det är sjukt vilken förändring du har gjort......Jag kommer ihåg att det var jag som ringde dig, du kom inte ens ihåg att vi pratade för du var så trött:)

http://www.garpsaventyr.pixbox.se

 
Glimz->Kat

Glimz->Kat

15 juli 2010 23:12

Visst är det häftigt! Det är en grym förändring & jag är så glad över att jag träffade på Ingrid som rekommenderad mig brt *lycka* När jag läser stycket, blir jag rädd! Tänk, så här levde jag innan!! NU, ett helt nytt liv *jippiiii*
Kram :)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards