Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Borta bra...

Av Nina - 3 maj 2009 17:52

...men Marma är helt enkelt bäst! Läger livet är helt underbart, skulle kunna leva detta liv för alltid :D Veckan började i söndags med "bara" 4 personer sen trillade dem in en efter en, med början på onsdagen 5 6 torsdag 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 fredag 20 oj oj oj vad med männsikor, men shit vad skoj vi har haft!! Så MÅNGA fantastiska människor under ett och samma tak, helt öööömäjzing helt enkelt. Upptäckte att det var inte bara jag som hade fått äran att gå på The Studio och få samma upplevelse som jag hade. Om vi säger så här, jag och Rosie bjöd på ett mycket gott skratt :D :D För att inte tala om världens roligaste Laila, helt galen och rolig prick :D Skall ge mig på en test och se ifall jag kommer ihåg några av dem: Malin, Ari, Anki, Katta, Helena, Irené, Carina, Brittis, Laila, Lena, Linda, André, Johan, Anita, Inger, Gunnar, Petra, Rosie, Anneli & Jag

 
 
Team Aquila

Team Aquila

3 maj 2009 18:56

Hemma är vi med! Glada, trötta och smutsiga..Vilka träningsdagar vi haft...:-)Borde väl känna sig lite mätt på träning efter sådant men jag är bara ännu mer laddad och kan knappt vänta till nästa tillfälle att få träna....sick?
Tack till fina Nina för gott sällskap!
Anita

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Ingen bild

saajaa

3 maj 2009 19:48

Gummi :):):) ÄNTLIGEN är du hemma igen :)
Kraaaaaaam

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 19:59

Härligt Anita! Är sååå trött att ögonen går i kort, ser dubbelt på allt jag tittar *s* Är inte heller mätt på träning, mm man är nog lite små sjuk *blink* Jag längtar redan till vecka 38, då dåååååå skall jag med igen! Å dito Anita dito, du är en fantastisk person vännen!!! Kraaaam -Nina

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 20:01

Gummiiiiz jag är heeeeemma igen!! Back tooo normala gängor några timmar innan jag drar till nästa läger *oooops* Hade tänkt att tösen skall få vila i morgon. Skönt för henne :D :D
Kramar om liten go Saajaa

 
petra greta

petra greta

3 maj 2009 21:09

Hej niniz!!! KUl att du lyckades komma ihåg mitt namn, hi hi. Håller med dig underbart att vara på läger. rätt sorts människor och att få vara med sin älskade vovve på heltid.... kram och hoppas på återseende

http://greta.cybersite.se/startsida.html

 
Ingen bild

Team Remus

3 maj 2009 21:10

Det känns alltid lika sorgligt att åka från Marma... Däcket höll hela vägen som tur var! Remus är helt slut, jag likaså! Tack för mycket trevligt sällskap denna härliga vecka :)
Nu e det sovdags!
Kramizar från Malin

 
Sara & Pojkarna

Sara & Pojkarna

3 maj 2009 21:26

Vad härligt ni verkar ha haft det!! Kul!! Stor kram Sara

http://www.lokenyheter.se

 
laila

laila

3 maj 2009 21:28

Hej Hopp!
Vad skönt det var att vara i marma och träffa alla under bara människor.
Det Var så kul att spåra och träna med min lilla Alma,och så fick jag så bra hjälp av dig.
Tack för allt
Kram från oss

http://www.skallbjornen.com

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 21:37

Gummizen, som om jag inte skulle komma ihåg världens bästa Petra/Greta! Ni har satt ett härligt spår i mitt liv. Hoppas verkligen att vi träffas igen till hösten!! Skönt att se att ni kommit hem :D
Kramar om er! -Ninizen

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 21:46

Vicken tur att däcket höll hela vägen hem & med ett litet resereservkit så känns resan väldigt mycket säkrare :D Håller med dig till fullo, det är med sorg i hjärtat när man åker ifrån Marma. Suss gott raringar, strax är det också dax för oss att nanna :D
NattNatt raringar -Ninizen

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 21:48

Saknade dig och grabbarna Sara!!
Kramizen -Ninizen

 
Ingen bild

Glimz

3 maj 2009 21:53

Fantastiska underbara Laila! Härligt att du tyckte att det gav nåt vännen :D Å du var JÄTTE duktig + din fina tös!
Stor kram till er raringar -Nina

 
Ingen bild

brittis,kylie,goa

3 maj 2009 22:10

hej nina,tack för trevligt sällskap som jag hade denna helg. kul att få träffa dig och alla andra. känns som att man har fått blodad tand nu när det gick så jättebra med spårningen.skulle vara kul o ses nån annan gång och kanske träna ihop.ha det så bra, kramiz från tjejerna i roslagen.

 
Ingen bild

Lena

4 maj 2009 06:43

Vilken helg, trevliga människor och underbart väder. Träning hela dagarna kan det bli bättre.. Tack alla för denna helg.
Lena å Odopodo

 
Ingen bild

Glimz

4 maj 2009 08:31

Brittis, vad kul du hittade hit! Roligt att få lära känna dig & så är det lika roligt när tanden blivit blodad och du känner att veckan blivit lyckad, underbart! Ni hade tre riktigt intensiva dagar med spårande, men helt fantastiska :D Klart vi kommer att synas igen & att det blir träning då finns ingen tvekan om :D Kramizen till dig och din fina flock -Ninizen

 
Ingen bild

Glimz

4 maj 2009 08:33

Visst var den fantastisk Lena?! Så underbart underbar & maxad tur med vädret, bättre kunde vi inte ha haft det! Bamse kramen till dig och lilla Odopodo -Ninizen

 
Lindha

Lindha

4 maj 2009 10:28

Jag & André har haft en UNDERBAR helg, inte klokt vad tiden går fort, till hösten får det bli en hel vecka!! Underbart väder, underbara hundar, jätte mkt trevligt folk, och världens bästa Nina & Glimz så klart!! Hoppas vi verkligen hinner ses snart igen, Marma blir fööör långt bort!!! Kraaaam

http://www.nogg.se/vildarna

 
Ingen bild

Glimz

4 maj 2009 11:58

Det är sååå mysigt att alla har haft det underbart. Kan man säga annat än att vi hade verkligen tur med vädret?! Inte en endaste droppe på heeeela veckan (nästan). Bästa Lindha i helaste världen, du är verkligen duktig. Glöm nu inte att jag & Lena skall stå med pompom's. Jag hoppas också att vi kommer att ses snart igen :D Kraaaaam till världens bästa Lindha med finaste och duktigaste flocken -Ninizen

 
Marma fotografen:)

Marma fotografen:)

4 maj 2009 12:02

Hej.

Hoppas att du kom hem ordentligt, själv höll jag på att somna bakom ratten. Garp låg och sov så skönt i buren så jag kände för att lägga mig där jag också......
Ari måste bara gå på fotvård innan:):)
V 38 är vi laddade igen!
Då kanske jag har två hundar? Vem vet.....

Kram kram Katarina

http://www.garpsaventyr.se

 
Ingen bild

Glimz

4 maj 2009 14:29

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaring :D Resan hem gick fantastiskt bra, men oj så trött jag var. Satt och nickade flera gånger, Glimz såg jag inte skymten av. Väl hemma så blåste hon upp sig & skulle bestämma över HELA omgivningen *suck* Det blev en bolibompa kväll vill jag lova. Skall ta ett allvarligt snack med grabben ha ha ha, han måste fixa till tassarna *blink* Klart vi är laddade till vecka 38, fattas bara annat *s* Häftigt, klart du har två doggisar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam -Ninizen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards