Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Omorganisering...

Av Nina - 21 februari 2011 23:00

...flytt & ny chef, som sitter i Beligen, jippi eller NOT.

Hur roligt känns det? Inget skoj alls, kan jag upplysa om. Har suttit i den här byggnaden i 14år. Företaget blir upp köpt & nu är det dax att flytta in i "deras" lokaler. Vilket innebär, vi kommer in som utbölingar :(  

Det kommer att resultera i att jag kommer att jobba väldigt mycket hemma. Men efter som att jag har fått en ny chef, utöver allt annat skit, så kommer han väl att ha åsikter om det + att jag kommer att få problem med att få ut mina 85 innestående semesterdagar med tillhörande 2 klämdagar. Det är lite deppigt just nu :(

 
 
KAT

KAT

22 februari 2011 04:23

Jobba hemma låter ju kanon......Men dina semesterdagar ska du fasiken ha......Gggrrrrr

Kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Fenixmona

Fenixmona

22 februari 2011 06:34

Oj, det förstår jag! Du måste ju kunna plocka ut det, i alla fall i pengar...Vi får ju inte ha så många sparade semesterdagar, har vi för många så måste vi ta ut dem i pengar...Fast kommuner har ju sina egna regler...kramiz!!

http://fenixmonasliv.blogspot.com

 
lillis

lillis

22 februari 2011 06:38

Jobba hemifrån låter väl ganska bra. Se till att inte dina semesterdagar fryser inne
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

22 februari 2011 07:05

vi får väl hoppas att allt löser sig till det bästa

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 februari 2011 07:12

Ja du dessa omorganiseringar och uppköp, sedan fattar dom inte varför Svensken snart är den som mår sämst psykiskt i hela världen. Vi ska betala allt och ligga främst i utveckling åt alla håll och kanter, dax att sätta stopp för eländet.
Ha det så bra det går/KRAM KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Mia, Bella & Puma

Mia, Bella & Puma

22 februari 2011 08:23

Morgon, hmm känner igen det där. Konstigt nog brukar det komma något gott ur det mesta även om det känns jättetungt. Kram från Viksjöflocken
PS stå på dig om dina semesterdagar

http://www.wahlstrom.dinstudio.se

 
wiper

wiper

22 februari 2011 09:12

Detta låter ju inget vidare och vart har all anställningstrygghet tagit vägen?. Förstår att du är lite låg nu. Dom kan väl inte mena att dom anställda skall flytta till Belgien. Håller med monicka som skrev så bra i sin kommentar. Jag som har levt ett långt liv känner inte igen mig i nåt längre. All trygghet verkar satt ur spel.

Sköt om dig vännen och hoppas det ordnar sig.

Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Sailaway

Sailaway

22 februari 2011 09:31

Åh nej vad jobbigt! Fattar precis.
Har själv lite jobbstrul just nu, men av annan karaktär. Men nytt på gång som jag hoppas blir bra.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
Lindha

Lindha

22 februari 2011 09:48

Jobba hemmifrån låter ju kanon :) Fast semesterdagarna förstår jag att du vill ha ;)))
Tänk om du får flytta till Belgien och jobba jämte din chef??

Kraaaaaam

http://vildarna.bloggplasten.se

 
Sarah

Sarah

22 februari 2011 13:43

Jobba hemifrån kan ju vara ganska skönt dock men dina semesterdagar måste du ju få ut! På något sätt, det kan ju inte vara meningen att dom ska brinna inne??!!
Ha en bra dag!
Kram!

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2011 15:51

fy sjutton om dina semesterdagar skulle frysa inne, nej jag håller tummarna för att det inte blir så
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Madde Neo Emma Hilda

Madde Neo Emma Hilda

22 februari 2011 17:44

Herregud vad det händer grejor bara man är ur stan några dagar.
Hoppas verkligen att du får den semester du har rätt till!! Ny lokal för arbete, betyder det längre till arbetet?
Skönt att få bort knölen, såg inge vidare trevlig ut att ha på axeln, tur att den var godartad!!
Coolt med isbaren!

http://www.maddebeaneo.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

22 februari 2011 18:36

Fy vad trist! Men semesterdagarna har dom väl inte rätt att ta ifrån dig?

http://amacasa.wordpress.com

 
Kajsa

Kajsa

22 februari 2011 19:50

Semesterlagen var det. obs lagen, kolla där! Ny chef är pest tills man bildat sig en uppfattning om vederbörande. Som då alltså inte har en aaaning om vad man gör för något.
Kramkram

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Sussi

Sussi

22 februari 2011 20:14

85 semesterdagar!! Innestånde!!!! Herregud Nina, du kan ju vara ledig hur länge som helst ju! Dumma nya chefen om han försöker ta bort dom. Men det kan han väl inte göra. Dom är ju redan införtjänande..

Men.. Du viskade så otydligt så jag hörde inte!! ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

23 februari 2011 07:45

Jobba hemifrån låter perfekt för mig, men i mitt jobb funkar det inte. Men vi är också uppköpta nu så vi får se hur det slutar, än så länge är det som vanligt men man vet aldrig hur det kan gå, jobbigt när man börjar fundera, dom kan ju lilksom göra precis vad dom vill och när dom vill även om dom lovar det bästa. Hoppas det blir bra för dig i alla fall..
Kramizen till dig o tösen

 
Glimz

Glimz

23 februari 2011 17:18

För mig fungerar det perfekt & så kommer det att bli en tre dagar i veckan =) Det blev ett uppköp, hoppas nu att köparna håller vad dem lovar. Som du säger vad som helst kan ju hända :(
Det absolut bästa till dig vännen!

Kram till dig o fina Plutten =)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Skapa flashcards