Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Klok reflektion...

Av Nina - 21 december 2010 20:49

...när det gäller att tappa bort saker.  

Shit jävlar i helvete, jag har tappat bort mina absolut bästa nyinköpta handskar. Mitt andra par för övrigt, då jag har slitit ut det första paret. Men nu är dem borta!! Beklagar mig för min kamrat & reflektion kolon får jag ifrån honom.

-Ja ha, å vad är det som är så speciellt med det?

-Men fattar du inte, det är mina allra bästa handskar!!

-Ja ha & vad hade du förväntat dig?

-Vad menar du men det, du måste ju tycka lite synn!

-Ja men snälla Nina, det är väl klart att det är dina bästa handskar du tappar. Det är ju dem du använder, eller?

-Det är ju klart, jag tycker ju om dem! *snyft*

-Hahahaha hur hade sett ut om du tappade bort dina sämsta å fulaste handskar?

-Shit, det hade ju varit perfekt. Dem hade jag inte saknat!

-Men du kommer aldrig att tappa bort dem, du använder ju inte dem, just för att du inte tycker om dem.

-Fan dig som säger så, men det är ju sant. Klart jag inte kan tappa bort något jag aldrig använder.  

När jag kom hem, såg jag dem ligga så fint på hatthyllan. Hade glömt att sätta på mig handskarna i morse & den glömskan mot tog jag med glädje :)

 
 
Kajsa

Kajsa

21 december 2010 23:31

Ibland blir man väl lycklig över sin glömska! Att hitta något man trodde var borta är som att få en fin present.
Kramar!!

http://www.metrobloggen.se/blondiethehex

 
Monica o Jacob

Monica o Jacob

22 december 2010 07:08

Se det som en tidig julklapp att dom bara låg där och glänste hihi.
-22,2 här i dag så det blir inte mycket till friluftsliv inte;-(
Ha en bra dag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

22 december 2010 07:15

Vilken lycka att dom låg och glänste på hatthyllan
Önskar dig en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
junitjej

junitjej

22 december 2010 09:01

Kan inte låta bli att småle lite grand. Vilken tur att handskarna låg kvar på hatthyllan!

http://junitjejen.se

 
Sailaway

Sailaway

22 december 2010 09:10

Skönt att du hittade dem igen!
Kallt nuförtiden ;)
Kram i kylan

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 december 2010 10:33

hahaha - vad glad jag blev för din skull, nu har ju dina bästa älsklingshandskar igen
ha en fin dag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

22 december 2010 10:42

hahahah fy sjutton vad jag är glad att ha dig Nina! Jag känner mig så i gott sällskap! För det roligaste är att jag faktiskt har gjort den grodan. Trodde jag tappat bort handskarna jag ganska precis köpt. Jag var helt hundra att jag satte på mig dom innan jag gick hemifrån. Kunde för min själ inte komma på vart jag lagt dom sen! Problemet var bara att jag skulle pillra av en nyckel från en nyckeknippa innan jag gick hemifrån så jag tog av mig handskarna igen och la dom på golvet bredvid mig. Där skulle jag ju se dom. När jag var klar med nyckelpillandet så gick jag bara ut till bilen.. Utan vantar. Det var inte förrän senare på dan jag upptäckte att dom var borta! Eller hemma, det beror på hur man ser det ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

22 december 2010 13:40

Bra poäng och reflektion ;0)) Jag själv lägger ifrån mig både handskar och paraplyer ständigt. Det är alltid dom bästa handskarna :( rolig slutkläm ;) Det var kul att dom fanns hemma.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

22 december 2010 22:47

Skönt att du hittade dom!
Handskar & vantar e fanstyg som JÄNT försvinner!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Sailaway

Sailaway

22 december 2010 22:53

Kikar in som hastigast och säger God natt!
Jobb imorgon också, men sen är det ledigt några dagar!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 januari 2013 13:49


...frågan är, uppskattade jag hjälpen?   Nå ja, inget att hänga läpp över   Men hjälpen är nu mera portad i mitt kök...... ...

Av Nina - 12 november 2012 23:57

Här kommer ett sista inlägg om Aspartam och de kända biverkningar som rapporteras sedan 1984, ett år efter att den godkänts som livsmedelstillsats. Även om många läkare är väl medvetna om symptomen och dess ursprung så är det sällan det tas upp i jou...

Av Nina - 7 november 2012 18:52

...sedan jag var här. Det händer så mkt i mitt liv för tillfället så jag har inte tid ännu. Men till nästa år då skall det ha hunnit lugna ner sig :) ...

Av Nina - 2 oktober 2012 23:26

...det är namnet på min alldeles egna eminenta webmaster. För att få hjälp med att bygga upp en hemsida, kontakta: anna.maxdotter@hotmail.seNi får 100% support & för att se ett ax av det hon gjort, kika in på min hemsida www.ninz.se & så kan ni tassa...

Av Nina - 16 september 2012 19:55

...in action ? Bilder © Sara Benkarcik

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Skapa flashcards