Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Nina - 3 mars 2010 22:03

...så ni kan sluta upp & oroa er för att jag skulle bli liten eller smal på nåt sätt, no worry  Oavsett om jag är ute och går mina förbannade mil rudor & går på gym'et 4ggr i veckan  inte fan går jag ner i vikt, näääää varför skulle jaaag göra det?! Uppenbarligen så lever min kropp på luft, billigt om inte annat  Jag har hört att man visst måste få i sig näring, via mat, för att överleva, äähh, snart tar jag vitamin piller i stället, det känns oerhört mycket enklare. Ja, jag vet att muskler väger mer än fett, men duuuu, det gungar precis lika mycket som tidigare, om inte meeer Jag skall ge den här skiten en & en halv månad till. Blir det ingen skillnad, varför iiii hela friden skall jag slita ut min kropp, när jag kan ligga på rygg i soffan å öka i vikt ändå, preeeecis lika bra. Då är det ivf sköna o lata kilon som landade på kroppen, nice  Allt detta på grund av att jag slutade röka för snart två år sedan  Ett mycket bra val, men jag hatar baksidan av medaljen  Jag äter inget godis, inga efterrätter, inget onyttigt över huvud taget. Jag unnade mig glass m hjortronsylt för tre veckor sedan. Hur i håvetet länge skall jag bli straffad för det då?! Gah, nu börjag jag bli irriterad, på riktigt! Som sagt, en & en halv månad till, sen jag sluta upp att äta, under en månad. Då jävlar borde det väl hända nåt, eller?! För det här tolererar jag inte längre, basta! Går å lägger mig i stället, kanske känns det bättre imorrn när jag fått sova på saken 

Av Nina - 3 mars 2010 13:05

..från RL, så knasigt men sant, sooom vanligt  

En kompis till mig är på väg till ett köpcentrum. På vägen dit, är det en bilist som ligger framför honom & han kan inte köra. Var på min kompis säger "den där ligger jag inte i närheten av, den håller jag mig lååångt borta ifrån" & så blir det. Han är på ett betryggande avstånd & ser hur galningen håller på att ramma in i en Polisbil, dem märker intenting & kör vidare där ifrån  men han som körde blev så jääävla rädd, så han lägger i backen å backar å backar PANG, så körde han in i min kompis bil. Som låg på ett betryggande avstånd, eller.......  


Sonen ringer "è rú på väg hem? Kan du köpa med dig bla bla bla" Jag skrev upp alla sakerna som han rabblade på en lapp, duttit duttit. Sen tog det där bra slut. Kommer fram till affären & upptäcker "kom ihåg lappen ligger kvar på skrivbordet" & där gör den ingen nytta, men men det är bara att studsa in i butiken å FreeStyla sig till shopping, man måste ju improvisera ibland 

   

Så här tycker jag...


Vad är sant? Är det det du läst, hört eller sett? Tål att tänkas på....

Det här hände senast...

Bloggar jag besöker...

Fråga mig...

19 besvarade frågor

Seek and Find...

Tidigare år skrev jag detta...

Föreläsningar/Kurser...

                   2012

25/1 Föreläsning om skott

14/2 Hundens Språk & Tankar

20/3 Jakt/apportering U-hund

27/3 Jakt/apportering U-hund

9/4 Prova på Jaktprov Dummy

10/4 Jakt/apportering U-Hund

17/4 Jakt/apportering U-hund

22/4 Prova på Jaktprov Vilt

24/4 Jakt/apportering U-Hund

3-6/5 Läger Kloten

8/5 Jakt/apportering U-Hund

11-13/5 Jakthelg

18/5 Jaktprov träning

25-27/5 Tullgarn Jaktmässa

6/6 Jakt heldag i vatten

7-14/7 Tåmeläger

10-16/9 Marmaläger

4-7/11 Klotenläger

 

             2011

22/1 Curt Blixt - Avel

10/2 Memea Molin

15/2 Maria Hagström

16/2 Tobias Gustavsson Jens Karlsson

6/3 Rottweilerutställning

13/3 Vildmarksmässan

23/3 Kenth Svartberg - Bra Relation

24/3 Jan Gyllensten 

3/4 Frida Wallén-Sökdag

22/4-1/5 Marma - Läger

5/5-8/5 Kloten

12/5 Cesar Millan 

26/6 Ivan Balabanov IPO seminar

27-29/6 Anna Lindelöv

31/7-5/8 Obedience Rules

1/8-3/8 Anna Lindelöf

16-18/9 Monica Henriksson

23-25/9 Kloten

28/09 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

11/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

19/10 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

2/11 Jakt-Valpkurs (EvaThS)

26/11 Tävling lydnadklass I

Bloggar, uppdateras då & då...

Hemsidor jag besöker...

Instruktörer & Föreläsare...

Jakt...

TräningsTipsLänkar...

Tips på läger...

Hundsidor som är bra...

Detta har hänt....

Indelat i kategorier...

Det händer nåt nytt varje dag..

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Vädret hemma hos mig...

Counter start 27/9 -10

Website counter

Mat & Hälsa...

Övrigt att hålla reda på...


Ovido - Quiz & Flashcards